Архів

Друк

Кожен оператор служби обліку та реалізації «Полтававодоканалу» за день обслуговує близько 70 користувачів

Передати показники лічильників, переоформити договори, зробити перерахунки — ці та інші питання вирішують в службі обліку та реалізації «Полтававодоканалу».

Які питання можна вирішити, звернувшись до служби обліку та реалізації?

  • виконання звірки оплат та нарахувань, внесення змін до розрахунків;
  • зміни власника особового рахунку;
  • реєстрації пільги;
  • зміни кількості зареєстрованих осіб;
  • укладення  договору на послуги з водопостачання та водовідведення;
  • прийняття  до розрахунків приладу обліку води та їх повірку, опломбування та розпломбування;
  • надання довідки про стан розрахунків на особовому рахунку для відділу субсидій.

Де знаходиться служба обліку та реалізації та за яким графіком працює?

Служба працює за адресою: м. Полтава, вул. Спаська, 9. Графік роботи:

  • понеділок – четвер: 8.00-17.00;
  • понеділок – четвер: 17.00-18.00 (черговий оператор);
  • п’ятниця: 8.00-16.00;
  • обідня перерва: 12.30-13.30 (завжди є черговий оператор);
  • субота: 8.00-16.00 (черговий оператор);
  • неділя: вихідний.

Кожного останнього дня місяця прийом громадян не проводиться.

Як зателефонувати до служби обліку та реалізації «Полтававодоканалу»?

Телефони для довідок: (0532) 61-28-21, 067-549-92-67, 050-403-03-75.

Відділ по роботі з фізичними особами: 61-60-75, 61-60-74, 61-60-78.

Скільки людей обслуговують в абонентському відділі щоденно?

– На кожного оператора в середньому щодня припадає по 60-70 абонентів, – розповідає оператор з розрахунків Катерина Пазинич. – Всього в підрозділі працює 15 фахівців.

Чи бувають в абонвідділі пікові години або дні прийому?

Найбільше споживачів — наприкінці місяця та в перших числах нового. Тоді люди йдуть, щоб передати показники приладів обліку чи дізнатися заборгованість за послуги водопостачання.

Що ж до годин-пік, то такі тривають з 8:00 до 8:30, коли на Спаську, 9 приходять літні люди. До 10:00 більш менш спокійно, а потім, години до 14-ї – знову наплив людей. Після 15:00 — потік абонентів значно зменшується.

За словами операторів, люди молодшого віку, здебільшого, користуються електронними сервісами внесення показників та оплати за послуги.

Прес-служба «Полтававодоканалу»

Схожі матеріали:

Поділіться з друзями:   

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Останні новини