Архів

Друк

Заклади харчування зобов’язані гарантувати споживачам безпечність своїх послуг

З настанням спеки, кількість отруєнь, отриманих після відвідин закладів громадського харчування, традиційно зростає.

Не останню роль при цьому відіграє й так званий людський фактор, адже далеко не всі працівники сфери послуг задоволені своїми умовами праці і її оплатою та сумлінно ставляться до своїх професійних обов’язків і переймаються проблемою збереження здоров’я своїх клієнтів. Тож господарі ресторанів, кафе, їдалень, санаторіїв та оздоровчих таборів повинні докласти максимум зусиль, щоб відвідувачі, завітавши до їхнього закладу, не розчарувалися у ньому раз і назавжди.

Єдиний спосіб постійно тримати під контролем та підтримувати на належному рівні якість та безпечність готових страв та стати повноправним лідером на ринку цих послуг – це проведення періодичних випробувань із залученням незалежного компетентного органу.

На сьогоднішній день 37 закладів Полтавщини в добровільному порядку сертифікували послуги харчування в Державному підприємстві «Полтавастандартметрологія». Ця процедура передбачає обов’язкове проведення періодичних випробувань сировини, в тому числі й води, яка використовується в процесі приготування їжі.

Проте, слід зазначити, що більшість закладів харчування намагаються економити по максимуму, в тому числі й на безпечності та якості. Заручниками у цій ситуації залишаються споживачі, яким ніхто не гарантує, що відвідавши такий заклад, вони за власні гроші не «придбають» інфекційне захворювання, харчове отруєння чи розлад системи травлення.

Тож не соромтеся займати активну громадянську позицію, вимагати від закладів харчування документального підтвердження того, що вони не нехтують періодичними випробуваннями, як харчової продукції, так і питної води, і тримають усі без винятку виробничі процеси під суворим контролем.

Поділіться з друзями:   

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Останні новини