Архів

Друк

Міжнародний «Аеропорт-Полтава» матиме власний загін прикордонників

Заступник голови Полтавської ОДА Андрій Пісоцький провів виїзну нараду з приводу фактичного відкриття пункту пропуску через Державний кордон в ПОКП «Аеропорт-Полтава».

Представники багатьох служб, які відповідатимуть за безпеку пасажирських перевезень, обирали собі конкретні приміщення для службових цілей. Вони оглянули всі наявні приміщення першого та другого поверхів, а також отримали схеми їхнього розташування.

— Ми зобов’язані вчасно провести всі необхідні заходи для того, щоб у травні звідси відлетів перший літак рейсом «Полтава-Анталія», — наголосив Андрій Пісоцький. — Аеропорт багато значить для нас. Ми протягом кількох років наближали подію отримання ним статусу міжнародного. Завдяки вольовому рішенню Прем’єр-міністра, у минулому році таки отримали його.

Функціонування аеропорту стабілізує його економічну діяльність, дасть поштовх розвитку інфраструктури Полтавщини, покращить туристичний потенціал області та підвищить інвестиційну привабливість нашого регіону.

Найбільше запитань і пропозицій до організаторів зустрічі було від прикордонників. Оскільки своїх спеціалістів цього профілю на Полтавщині немає, в нашому аеропорті прогнозовано розташується відділення інспекторів прикордонного контролю «Полтава» від Харківського прикордонного загону. Представник його керівництва Костянтин Барбашов заявив, що простіше, швидше і дешевше, аби такий підрозділ функціонував у будівлі аеровокзалу постійно. Він налічуватиме загалом близько 30 осіб (в одну зміну одночасно працюватиме до 10 прикордонників). Керівник зазначив, що для роботи міжнародного пункту пропуску полтавцям доведеться облаштувати дві зали на першому поверсі – окремо для прильоту та відльоту – із виходами на летовище. При цьому має бути виділена окрема зала для пасажирів внутрішніх рейсів.

Обладнання для перевірки документів у прикордонників буде своє. Задача обласної влади – забезпечити їм у першу чергу спеціальні робочі місця, надійний телефонний зв'язок та швидкий інтернет (для доступу до електронних баз, зокрема, й до бази Інтерполу). Також має з’явитися окрема кімната для доставки і перевірки багажу із рапісканами (системами «просвічування» валіз). До речі, полтавський аеропорт має на балансі дві таких діючих установки.

Митники в аеропортах тісно співпрацюють із прикордонниками, тому їхні вимоги до діяльності міжнародного пункту пропуску подібні. Свої зауваження до майбутньої роботи аеропорту висловили й фахівці інших напрямків. Наприклад, вони говорили про доцільність роботи у приміщенні аеровокзалу пункту громадського харчування. Про функціонування медичного пункту. Про дотримання санітарно-гігієнічних норм (утилізацію сміття і заборонених продуктів харчування). Про пожежну безпеку, надійний телефонний та інтернет зв'язок і т.п.

Загалом у всіх причетних до відродження аеропорту є лише три місяці для підготовки першого серйозного пасажирського рейсу. Тому на нараді почали розробляти план-схему розміщення персоналу та обладнання для кожного підрозділу в існуючих приміщеннях аеровокзалу. Фахівці визначили першочергові завдання – які ремонти та додаткове оснащення необхідні.

До речі, серед інших активно допомагає полтавцям учасник сьогоднішньої зустрічі, засновник-партнер ТОВ «Авіаплан» Євген Трескунов. Саме він розробляв стратегії розвитку аеропортів Вінниці, Чернівців, а нині Херсону, Сум, Білої Церкви. Ще у січні 2016 року депутати Полтавської обласної ради більшістю голосів підтримали рекомендації його компанії з приводу розвитку «Аеропорту-Полтава» (рішення Полтавської облради №36 від 29.01.2016).

Нагадаємо, у минулому році «Аеропорт-Полтава» отримав статус міжнародного. Українська авіакомпанія YanAir планує перший рейс «Полтава – Анталія» у травні для літака Boeing 737-400, який розрахований на 168 пасажирів. Спочатку аеропорт відправлятиме й прийматиме рейс в тиждень. У червні — двічі на тиждень, і так до жовтня.

Схожі матеріали:

Поділіться з друзями:   

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Останні новини