Архів

Друк

Полтавські дороги ремонтують за новою для міста технологією

На проведення капітальних ремонтних робіт автошляхів Полтави торік було виділено 25 млн. грн.

Але із цієї суми Державним казначейством було перераховано лише 382 тис. грн.; на поточний ремонт витратили 6,5 млн. грн. за рахунок внутрішніх резервів. Решту ж коштів, через затримку казначейством, використати не вдалося. Саме через це більшість шляхів знаходяться сьогодні в незадовільному стані. Капітальні ремонти доріг згідно технологічних вимог можна проводити лише за теплої погоди. А поки температура із позначкою «–», міська влада попіклується про тимчасове вирішення проблеми. Ранком проїжджу частину по вулиці Головка, 10 працівники КП «Полтавська міська шляхово-експлуатаційна дільниця» ремонтували новим для Полтави способом, що має назву «холодний» асфальт.

Процедура виробництва «холодного асфальту» передбачає використання суміші спеціальних видів рідкого бітуму, які в процесі приготування розігрівають до температури приблизно 80-120 градусів. Однак, укладання сировини починається лише після його повного охолодження, адже саме тоді з’являється можливість полімеризації матеріалу.

Полтавський міський голова Олександр Мамай перевірив особисто, як проходять ремонтні роботи автошляхів:

– Термін користування доріг Полтави добігає кінця, адже більшість з них були закладені ще півстоліття назад, – зазначив Олександр Федорович. – Цьогоріч ми виділили 100 млн. грн. на ремонт доріг, адже це нагальна потреба нашого міста. Питання лише в тому, коли Державне казначейство зможе перерахувати ці кошти. Сподіваюсь, що восени вже зможемо розпочати капітальні ремонти. Сьогодні ж, окрім нестачі коштів, цього не дозволяють і погодні умови. Проте, все ж шляхи вирішення намагаємося знайти щосили. І, як варіант – прокладання «холодного» асфальту. Усього ми закупили його 10 тон, близько на 40 тис. грн.

Важливою перевагою «холодного» асфальту є те, що укладання може бути проведено незалежно від погодних умов, у тому числі й взимку. При виробництві розчину для такого асфальту застосовуються сучасні види полімер-змінених компонентів, а також спеціальні добавки. Після застигання суміші формується міцне полотно, що характеризується підвищеною стійкістю до дії вологи та високої чи низької температур.

Новим способом уже відремонтовані усі дороги мікрорайону Левада, об’їзна дорога на Садах-1, Садах-2 та Садах-3. Незабаром заплановано ремонт Супрунівського мосту.

Поділіться з друзями:   

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Останні новини