Архів

Друк

Кременчуцький завод має намір виробляти комплектуючі для Mitsubishi Lancer

В Україні будуть виробляти колеса для іномарок. Кременчуцький колісний завод проходить сертифікацію для виробництва коліс для Mitsubishi Lancer.

У компанії розраховують продавати свою продукцію за ціною приблизно в два рази нижче, ніж у імпортних аналогів. Однак в Україні ринок цієї продукції невеликий, і її виробництво доцільно, тільки якщо компанія зможе закріпитися в Росії, вважають експерти.

Колеса для Mitsubishi Lancer дев'ятого покоління будуть вироблятися на Кременчуцькому колісному заводі (КрКЗ). Про це заявив у п'ятницю перший заступник голови правління підприємства Сергій Машкевич, пояснивши: "Зараз продукція проходить сертифікацію, а в травні ми почнемо серійне виробництво в обсязі 5 тис. одиниць на місяць". За його словами, колеса є власною розробкою підприємства. Обсяг інвестицій і умови договору з Mitsubishi не розголошуються.

Lancer дев'ятого покоління з січня не продається в Україні. Тому продукція КрКЗ не буде поставлятися на підприємства Mitsubishi. "Ми будемо продавати колеса як окрему продукцію, а не виступати в ролі постачальника для складання автомобіля", - говорить Сергій Машкевич і зазначає, що вартість диска буде в два рази нижче оригінального - тобто близько 300 грн.

Кременчуцький колісний завод заснований в 1961 році. Спеціалізується на виробництві колісних дисків для автомобілів і сільгосптехніки. Потужності заводу складають більше 6 млн одиниць на рік, у 2010 році було випущено близько 2 млн. У 2011 році підприємство розраховує збільшити обсяг виробництва на 10%.

У України сталеві диски не користуються великим попитом серед власників Lancer - набагато частіше купують литі, кажуть у салоні автоаксесуарів "Ніко" (дистрибутор Mitsubishi в Україні). "Lancer - далеко не бюджетна модель, тому власник такого автомобіля швидше переплатить $ 100 на купівлю литих дисків", - говорить керівник аналітичного відділу ІК NRG Capital Максим Штепа.

Виходячи із заявлених обсягів виробництва, КрКЗ найімовірніше розраховує на постачання на сусідні ринки, говорить експерт. Зокрема, в Росії стабільно високий попит на автомобілі Lancer дев'ятого покоління - і на б / у, і на нові (поставки останніх були відновлені в Росію в 2009 році), говорить Михайло Пак з російської ІК "Атон". "Якщо у КрКЗ будуть гарна якість і приваблива ціна, у нього є шанси закріпитися на цьому ринку", - відзначає експерт. На його думку, успіх компанії залежатиме від її переговорів з автодилерами та імпортерами.

За матеріалами "Коммерсантъ. "Издательский Дом""

Поділіться з друзями:   

Додати коментар

Захисний код
Оновити

Останні новини