Архів



Друк

З 1 квітня 2017 р. бюджетне відшкодування ПДВ здійснюватиметься за новим Порядком

Постановою КМУ від 25.01.2017 р. № 26 затверджено Порядок ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ.

Постановою, зокрема, передбачено:

• формування та ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування на підставі баз даних ДФС та Казначейства;

• визначення даних, які відносяться до такого реєстру;

• автоматичне внесення до Реєстру заяв протягом операційного дня їх отримання у хронологічному порядку їх надходження;

• повернення узгоджених сум бюджетного відшкодування здійснюється у хронологічному порядку відповідно до черговості внесення заяв до Реєстру;

• щоденне оприлюднення Реєстру на своєму офіційному веб-сайті, крім інформації про реквізити поточного рахунка платника податку для перерахування бюджетного відшкодування.

Новий порядок набирає чинності з 01.04.2017 р.

До набрання чинності зазначеним Порядком, тобто до 01.04.2017 р., бюджетне відшкодування сум ПДВ відбуватиметься за заявами, включеними до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ, у порядку, затвердженому Постановою КМУ від 22.02.2016 р. № 68.

Відділ організації роботи
Державної податкової
інспекції у м. Полтаві
Поділіться з друзями:   

Офіційний блог

Державна податкова інспекція
у місті Полтава

 

Начальник - Лизун Богдан Павлович

 

36008, м. Полтава, вул. Фрунзе, 155

Тел/факс (0532) 63-59-70, 63-59-80

 

Сайт:   http://poltava.minrd.gov.ua/