Архів



Друк

Майже 150 тисяч звітів прийнято від платників м.Полтави у січні – лютому 2017 року

Центром обслуговування платників ДПІ у м. Полтаві надається широкий спектр безкоштовних послуг для своїх відвідувачів. Серед них приймання податкової звітності, видача ідентифікаційного номера, отримання електронного цифрового підпису тощо. Також для зручності відвідувачів в Центрі функціонує система Wi-Fi.

У залі очікування забезпечено трансляцію актуальної інформації на «швидкоплинному рядку» та TV-моніторах. Крім того, з метою інформування платників про зміни в законодавстві в Центрі розповсюджується друкована продукція – листівки, брошури тощо.

В окремому кабінеті ЦОПу облаштовано Центр сертифікації ключів електронного цифрового підпису. Громадяни та суб’єкти господарювання, завітавши до інспекції, мають змогу проконсультуватися з тих чи інших питань із кваліфікованими спеціалістами.

Протягом січня – лютого 2017 року Центром обслуговування забезпечено надання платникам податків послуг у наступній кількості: прийом звітності (з додатками) – майже 150 тисяч, прийом та реєстрація вхідної кореспонденції – 13,4 тисяч, адміністративних послуг – майже 5,8 тисяч.

Відділ організації роботи
Державної податкової інспекції у м. Полтаві
Поділіться з друзями:   

Офіційний блог

Державна податкова інспекція
у місті Полтава

 

Начальник - Лизун Богдан Павлович

 

36008, м. Полтава, вул. Фрунзе, 155

Тел/факс (0532) 63-59-70, 63-59-80

 

Сайт:   http://poltava.minrd.gov.ua/