Архів



Друк

Зміни у нових формах КОРО та у застосуванні РРО

Державна податкова інспекція у м.Полтаві повідомляє, що Наказом Міністерства фінансів України №837 оновлено форми КОРО та Порядок їх ведення, а також Порядок реєстрації та застосування РРО. Цим Наказом внесено зміни до:

- наказу Мінфіну від 14.06.2016 р. №547 "Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій";

- Порядку реєстрації та застосування РРО, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги);

- Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій.

Наказ №837 набере чинності з дня його офіційного опублікування. Наразі він готується до друку в "Офіційному віснику України" № 85 (04.11.2016). Таким чином, з 4 листопада 2016 року уже діятимуть оновлені форми КОРО та порядки застосування РРО та КОРО.

Основні зміни:

- визначено строки скасування реєстрації РРО за судовим рішенням

Так, наявне судове рішення про визнання недійсним договору оренди господарської одиниці приводить до скасування РРО. Скасування реєстрації РРО за такою причиною може відбуватися за заявою суб'єкта господарювання або за рішенням контролюючого органу за місцем реєстрації РРО.

До змін, внесених у п. 5 гл. 4 розд. ІІ Порядку реєстрації та застосування РРО Наказом № 837, не було встановлено конкретного строку для скасування реєстрації РРО контролюючим органом.

Після внесення змін рішення про таке скасування буде прийматися не пізніше одного місяця з дня виникнення судового рішення. Звісно, якщо суб’єкт господарювання не подасть заяву про скасування реєстрації раніше.

- зміни у заяві на реєстрацію РРО

У заяві щодо реєстрації РРО внесено дрібні зміни. А саме у розділі 13 цієї заяви зміниться реквізит «Дата початку дії реєстраційного посвідчення» на «Дата видачі реєстраційного посвідчення».

Зверніть увагу: аналогічні зміни внесені у форму заяви про реєстрацію РРО для операцій з купівлі продажу інвалюти.

- нові форми Книг обліку розрахункових операцій

З 4 листопада (дня набрання чинності Наказу №837) діятимуть нові редакції:

• Книги обліку розрахункових операцій на РРО;

• Книги обліку розрахункових операцій на господарську одиницю.

Зверніть увагу! Нові форми мають використовувати суб’єкти господарювання:

- або у разі закінчення попередньої КОРО,

- або у разі прийняття самостійного рішення про використання нової КОРО.

Що саме змінюється в нових формах КОРО:

КОРО на РРО

У цій Книзі на титульній сторінці:

• перейменовано реквізит «модель РРО» на «модель (модифікація) РРО»;

• з’явився новий реквізит «Дата реєстрації книги "___" ____________ 20__ року». В ньому потрібно буде проставляти дату реєстрації КОРО.

Розділи 1, 2 та 4 КОРО на РРО залишаться без змін.

У Розділі 3 з’являться нові графи. У цьому розділі обліковуються розрахункові квитанції, використані під час відключення електроенергії або в період ремонту РРО.

Так, у нових графах 1 та 2 розділу III потрібно буде зазначати номери фіскальних чеків: першого на початку робочого дня та останнього перед виходом із ладу РРО відповідно.

У зв’язку з появою нових граф у розділі 3 КОРО будуть внесені відповідні правки у норми щодо заповнення цього розділу у Порядок ведення КОРО.

КОРО на господарську операцію

Титульна сторінка не змінюється. А ось основний її розділ буде виглядати зовсім по-іншому.

Так, розділ КОРО на господарську операцію тепер буде містити такі графи:

• дата (графа 1);

• номер розрахункової книжки (графа 2);

• номер та серія першої розрахункової квитанції (графа 3);

• номер та серія останньої розрахункової квитанції (графа 4);

• сума службового внесення (графа 5);

• сума за операцією службової видачі (графа 6);

• загальна сума розрахунків (графа 7);

• сума розрахунків за ставкою ПДВ (база оподаткування ПДВ) (графа 8);

• сума розрахунків за ставкою акцизного податку (база оподаткування акцизного податку) (графа 9);

• сума ПДВ (графа 10);

• сума акцизного податку (графа 11);

• видано при поверненні товару (графа 12).

Зверніть увагу: у попередній формі КОРО на господарську операцію були відсутні графи щодо номеру та серії розрахункової квитанції, службового внесення та службової видачі, а також суми розрахунків у вигляді бази оподаткування ПДВ та акцизного податку.

Відділ організації роботи
Державної податкової
інспекції у м. Полтаві
Поділіться з друзями:   

Офіційний блог

Державна податкова інспекція
у місті Полтава

 

Начальник - Лизун Богдан Павлович

 

36008, м. Полтава, вул. Фрунзе, 155

Тел/факс (0532) 63-59-70, 63-59-80

 

Сайт:   http://poltava.minrd.gov.ua/